SOORTEN ACTIVITEITEN

REAL LIFE @ SPECTRUM

Iedere ZONDAG houden wij een samenkomst in het “Spectrum” in Veenendaal.

Van harte welkom om eens te komen kijken!

Adres:
Spectrum
Kees Stipplein 72, 3901 TP Veenendaal

.

OPZET VAN DE BIJEENKOMST

We starten ongeveer 10.00 uur. Bij ons begint de wekelijkse bijeenkomst als je binnen komt en eindigt als je weggaat. Het staat iedereen vrij om in en uit te lopen. We willen graag open bijeenkomsten houden.

We beginnen met koffie en thee en ontmoeting.

Op enig moment starten we een meer centraal deel van de bijeenkomst. We willen onze bijeenkomsten inrichten zoals de eerste christenen ook deden. We willen in alle eenvoud de maaltijden vieren, onderwijs geven, aanbidden, lofprijzen. Het is de bedoeling dat iedereen wat kan inbrengen. Dit kan een lied zijn, een getuigenis, een profetisch woord of een andere bijdrage.

Na de dienst is er ruimte voor persoonlijk gebed. Je kunt specifieke vragen of gebedspunten hebben, maar ook wanneer je gewoon open staat voor wat God wil doen is het goed voor je te laten bidden en te laten zegenen. We geloven ook dat God ook vandaag kan genezen van innerlijke wonden of lichamelijk ziekten.

We sluiten af met koffie en thee en ontmoeting. Ongeveer 1 keer in de maand eten we ook samen.

Voel je meer dan welkom!

REAL MEN

Iedere MAANDAG houden wij Real Men. Speciaal voor mannen.

Adres: Dit kan variëren.
Mail even naar: Godisgoed@gmail.com

Real Men is een mannengroep. Bij ons is iedere man welkom. Ons voorbeeld is De Real Man, Jezus en we willen Hem volgen.

OPZET VAN DE AVOND

We spreken over de dingen van het leven op een opbouwende manier. Iedereen krijgt ruimte om te geven en te ontvangen. Zodat we met elkaar kunnen gaan ontdekken wie jij bent in Hem. We organiseren ook regelmatig activiteiten; barbecues, wandelingen, verdiepingsweekenden, kijken een film en nodigen mensen uit om muziek te maken of te komen spreken. Soms doen we een kleine Bijbelstudie, geeft iemand zijn getuigenis of luisteren we naar een lied. Geen vast programma, wel diepgang. Met de Bijbel als fundament.

Even wat woorden die bij ons passen:

Bemoedigen, ontmoeten, zingen, versterken, scherpen, verdiepen, bidden, uitstappen en ontwikkelen.

Locatie: bij iemand thuis of in het park. Voel je welkom om een keer te komen kijken. Hartelijke groet het R.M. team.

 

REAL LIFE FOR KIDS

Voor de kleinste kinderen is er vrijwel altijd een aparte groep tijdens de samenkomst op zondag. We zijn blij met een aparte ruimte in SPECTRUM waar we ze een apart programma en plezier kunnen aanbieden.

Voor de jonge tieners (9 tot 14 jaar) is er – tijdens de samenkomst op zondag – om de week een apart programma waarin bijbelverhalen en persoonlijke verhalen worden gedeeld.

 

LET’S DISCIPLE

Speciaal voor jonge mensen tot ongeveer 30 jaar! We trekken met elkaar op om te ontdekken en leren wat het is om Jezus te volgen.

Je kunt het kort samenvatten als “learning by doing” met als kernwoorden bijvoorbeeld:
verbondenheid – gebed – doen wat Jezus deed – uitstappen – getuigen.

Het wordt mede gedragen door I.SCREAM.

Ben je nieuwsgierig en wil je uitgedaagd worden? Stuur dan even een mail naar info@reallifeconnect.nl

 

AANBIDDINGSAVOND

 

 

Om de week ontmoeten we elkaar. We willen bidden in Geest en Waarheid zoals Jezus dat zei.

We maken ruimte om God te aanbidden en om te luisteren.  We bidden voor elkaar en ook voor de mensen om ons heen.

Wees welkom!

REAL LIFE SPONTAAN

Er gebeuren bij ons ook veel activiteiten op een spontane manier. Dit zijn ook vaak persoonlijke activiteiten waar bij Real Life erg blij mee zijn. Er is standaard veel ruimte om initiatieven te nemen.

Je kunt dan denken aan:

  • Bij mooi weer eten, bidden en muziek maken in het Stadspark met een open houding naar alle anders bezoekers die er zijn. Het is gezellig en we staan open om eten en het evangelie uit te delen naar mensen om ons heen.
  • Een paar keer per jaar wordt er op zondagavond een aanbiddingsavond georganiseerd.
  • Uitje of bbq met jonge mensen uit het asielzoekerscentrum.
  • Bij elkaar thuis eten in kleine groepjes.
  • Met een paar mensen het centrum in om naar mensen te luisteren en te vertellen over Jezus
  • Bijbelstudieavonden